Demo Talep Formu

* kodu değiştirmek için resmin üzerine tıklayın

Dijital dönüşümde öncü olun, Chamber360 ile iş süreçlerinizi modern bir platforma taşıyın!

Chamber360 Nedir?

Chamber360, Ticaret ve Sanayi Odaları ve benzeri kurumlar için ihtiyaçlarını karşılamak için özel olarak tasarlanmış yenilikçi bir web yazılım platformudur. Ziyaretçilerinize ve üyelerinize daha hızlı, etkili ve profesyonel hizmet sunmanıza yardımcı olan modüler yapısıyla, dijitalleşme sürecinde işinizi kolaylaştırır.

Neden Chamber360?

Sanayi ve Ticaret odaları için iş süreçlerini dijital ortamda yönetmek, hem zaman hem de maliyet açısından büyük avantajlar sağlar. Chamber360, kullanıcı dostu arayüzü ve güçlü altyapısıyla tüm ihtiyaçlarınıza çözüm sunar. Chamber360 bugüne kadar birçok Ticaret ve Sanayi Odası ve benzeri kurum tarafından tercih edilmiş ve hala etkin şekilde kullanılmaktadır.

Günümüzde birçok kurum açık kaynak içerik yönetim sistemi veya yetersiz özelliklere sahip altyapılar kullanmaktadır. Chamber360 tamamen ihtiyaçlara göre tasarlandığı için tüm beklentilerinizi karşılayacaktır. Hatta kurumların talep edebileceği ek modül veya özelliklerde sınırsız destek sunuyoruz. Bu sayede tüm beklentilerinizi karşılayan bir içerik yönetim sistemine sahip olmanız çok kolay olacaktır.

Chamber360'ın öne çıkan özellikleri;

  • Üyelerinizle etkili iletişim kurmanıza olanak tanır.
  • Etkinlikler, duyurular ve haberlerinizi kolayca yönetebilirsiniz.
  • Sınırsız sayfa oluşturma ile tüm bilgi akışını internet sitenize taşıyabilirsiniz.
  • Gelişmiş form ve anket editörü ile üyelerinizden geri bildirim toplayabilirsiniz.
  • Ticaret sicil işlemleri detaylarını ve duyurularınızı sunabilirsiniz.
  • Kurum yayınlarını kolayca internet sitenizde yayınlayabilirsiniz.
  • Video ve Fotoğraf galerilerinizi hızlıca oluşturabilirsiniz.
  • Metinlerde diğer sayfalara linkler vererek zengin içerikler oluşturabilirsiniz.
  • Sıkça Sorulanlar ve Sözlük gibi modüllerle bilgiye erişimi kolaylaştırabilirsiniz.
  • Komite üyeleri, organlar ve kurular gibi birimleri tek ekranda yönetebilirsiniz.
  • Birçok modülde doküman yönetimini entegre olarak kullanabilirsiniz.
  • Yetkilendirilmiş kullanıcı ile panel kullanımınızı daha etkin hale getirebilirsiniz.
  • KVKK kapsamındaki tüm yükümlülüklerinizi karşılayabilirsiniz.
  • Anlık bildirim ile üyelerinize hızlıca bilgi akışı sağlayabilirsiniz.

Etkili Yönetim

Süreçleri tek bir platformda yönetmeyi sağlar

Güçlü Altyapı

Etkin veri yönetimi için gerekli en güvenilir seçenek

Kolay Kullanım

Her düzeyden kullanıcı için verimli bir deneyim sunar

30+ Modül

İş süreçlerinizi hızlandıran modüllere sahip olun


Öne Çıkan Modül & Özellikler

Chamber360, geniş modül seçenekleriyle tüm ihtiyaçlarınızı karşılamak üzere tasarlanmıştır. İşte sunduğumuz bazı modüller:

  • Sayfalar
  • Haberler
  • Etkinlik Yönetimi
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
  • Fuarlar
  • Hızlı Erişim
  • Ticaret Sicil İşlemleri
  • Video & Foto Galeri
  • Blog & Makale
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Üye Listesi
  • Form & Anket Yönetimi
  • Popup Pencere
  • Projeler

Chamber360'ın tüm modüllerini keşfetmek için buraya tıklayın. Ayrıca, özel ihtiyaçlarınıza yönelik tamamen size özgü modüller tasarlayabileceğimizi unutmayın.

Biz Kimiz?

Chamber360 içerik yönetim sistemi, 20 yıldır faaliyet gösteren ve bugün 500 e yakın kurum ve firmaya web çözümleri sunan VEMEDYA tarafından geliştirilmiştir. VEMEDYA Gaziantep Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesinde faaliyetine devam etmekte ve kendi bünyesindeki yazılım ve tasarım personelleri ile hizmet vermektedir. Bizi daha iyi tanımak için www.vemedya.com

Referanslar

İletişim Bilgilerimiz

  • Adres VE İnteraktif Medya Ltd. Şti.
    Gaziantep Üniversitesi Teknopark
    A-Blok Kat:2 No:201 Şahinbey / Gaziantep
  • Telefon 0 (342) 221 03 70 0 (537) 893 27 27
  • E-posta info@chamber360.com.tr

İletişim Formu

* kodu değiştirmek için resmin üzerine tıklayın